logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

جمعه نصر وعده صادق ۳ بود

جمعه-نصر-وعده-صادق-۳-بود
امام جمعه ابهر گفت: حضور رهبر معظم انقلاب، مردم و مسئولان در جمعه نصر و نماز جمعه خود وعده صادق ۳ بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران جمعه به پرهیزکاری گفت: آموزش و پرورش یک نهاد بزرگ و مشکلات فراوان است که بخش‌های مختلف آن می‌تواند مورد نقد باشد و والدین باید نسبت به تربیت فرزندان خود حساس بوده و در خصوص حل این مشکلات ورود کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این روزها اتفاقات بسیار مهمی در کشور و جهان در حال وقوع است، افزود: یکی از این اتفاقات شهادت یکی از مجاهدین فقید و انسان بزرگ سید حسن نصرالله بود، او ذخیره اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه این شهید مقاومت توانسته بود تشکیلات قدرت‌مندی را تشکیل دهد که در نوع خود بی‌نظیر است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: شهید حسن نصرالله یک مکتب است و راه او با شهادتش متوقف نمی‌شود.

امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: شهید حسن نصرالله در همه سخنرانی رهبر معظم انقلاب را مورد تحلیل قرار می‌داد و با راهنمایی‌های ایشان تشکیلات خود را قوی می‌کرد.

وی با توضیح اینکه کتاب‌های درسی لبنانی سخنان پیاده شده رهبر معظم انقلاب است، متذکر شد: این مردم به این نتیجه رسیدند هر چه به سخنان رهبر معظم انقلاب عمل کنند به اسلام و دین خواهند رسید.

مرادپور با بیان اینکه سومین پیروزی شگفت‌انگیز حضور حضرت آقا در نماز جمعه هفته گذشته بود، اظهار داشت: در جمعه نصر حضرت آقا با آرامش مراسم را انجام دادند و حضور پرشور مردم و مسئولان که احتمال شهادتشان وجود داشت خود وعده صادق ۳ بود و برای مردم لحظه‌شناس ایران یک پیروزی و فتح به‌شمار می‌آید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰